Followers

Thursday, December 10, 2009

Debaran.....

Cerita pasal debaran mcm2 debaran ada...Debaran di Aidilfitri, Debaran Sehati Berdansa...Tapi debaran nak tengok result gak menjadi topik aku kali ni....Sebab malam semalam, ramai sahabat2 aku student UiTM yg berjaya masuk menyelinap ke dlm sistem UiTM yg sememang nya mencabar kesabaran dan minda serta jari yg menekan butang refresh semampu mungkin...Dan Alhamdulillah kebanyakan dari mereka tampak gembira dgn kejayaan yg peroleh...Macam2 status yg ada kt facebook yg menunjukkan luahan hati yang bersyukur dengan result yang dinanti...Aku pn turut join sekali...=)

Syukur kpd Allah terutama nya kerana m'anugerah kan kita akal dan fikiran dalam menimba ilmu pengetahuan...Trima kasih kepada semua yg byk m'bantu dalam perjuangan kita mencapai kejayaan ni...Moga apa yg kita buat ni dikira sebagai ibadah kpd Allah dan salah satu amalan yg tidak terputus ialah ILMU YANG BERMANFAAT...Alhamdulillah...Apa2 pun, kejayaan kita mestilah disandarkan kepada Allah dan moga Islam dapat tumpang kejayaan kita...Terus kan berjuang demi Islam wahai sahabat2 ku...InsyaAllah

Antara Muka2 Budak Group B

Daud (berbaju putih) antara ICON high school kelas kami

"Bila mati anak Adam itu, maka terputuslah amalan nya kecuali 3 perkara iaitu SEDEKAH JARIAH, ILMU YANG BERMANFAAT, dan DOA ANAK YANG SOLEH" -Rasulullah s.a.w-

3 comments:

bagus la dah bersedia...hahaha.. aku tau aku banyak salah dengan ngko...tapi, tak kan sampai sanggup menyerahkan title ICON high school kelas B kepada aku...padahal ianya memang milik ngko...aku xnak terima...aku orang biasa jek....hahahaha..ngko tetap IDOLA kami...yeahhh...!!!...

jgnla berebut...hehehe...korg dua mmg ikon kelas kite...

daud n basyir...jgn lupa utk trus menetap dlm klas B...kai perlu kan anda...hehe..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More