Followers

Thursday, October 22, 2009

Pencarian Momentum

Final exam kian menjelang...
Semangat nak belajar x datang2...
Paper plak tiada berselang...
Mana momentum pergi menghilang???

Daud n da geng dah mula study...
Aina pn sama x berenti2...
Aku plak mana pergi...
Buku ngn note x sentuh lagi...

Oleh itu sedar lah diri...
Org lain relax sbb paper lmbt lagi...
Yg aku pn sibuk nk join sekaki...
Nnti kang menyesal di kmudian hari...





Moh kita study...Ini smua sebagai ikhtiar dan usaha kita...Doa smsti nya ada...Sebab yg nk bantu kita sebenar nye bukan lah ikhtiar semata2...tp dari bantuan ALLAH...so,dh usaha kita tawakal la pd ALLAH...Sesungguhnya DIA la tempat kita meminta pertolongan...Insyaallah...

6 comments:

"Daud n da geng dah mula study..."
study pe tu ucop...aku pun masih 'larho' lagi nih...hahaha

ko dh jauh meninggal kn aku...
aku masih terkontang-kanting di sini...

woooooo... bila lak aku study ni.. hahaha. aku study atas tilam. so tidor yg lebey. btw.. ko xyah study pon xpe.........!! dah teror kotttt..
nnt aku mnx kan buku motivasi dr nasir. mana tau dpt momentum.

btw.. ko ni berpantun ker bersyair ke bersajak ke ni lirik lagu??
haha
baru aku perasan. rima dia sama

aku berpantun la....haha
sbg meluah kan rs ketiadaan momentum....
daud....sifu terbaik!!!

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More