Followers

Tuesday, March 23, 2010

Futsal FKA

Bertarikh 21 Mac 2010 yg lepas, suatu tournament futsal telah dianjurkan oleh Persatuan Kejuruteraan Awam (PERKA)..Tournament tersebut diadakan di Sport Planet Shah Alam.."Kami" pun decide untuk hantar team yang telah diketuai oleh Adham Shuaib..Dia dengan penuh semangat, telah "membeli" beberapa barisan pemain iaitu Basyir, Mutalip, Najmuddin, Faizul, M.Nur dan Ahmad Yusuf(aku)..Actually, kami join tournament ni takde pun target nak sampai ke peringkat tinggi..Tapi rezeki Allah nk bagi, tanpa kami sangka kami berjaya menempah tempat ke-3..Alhamdulillah, suatu pencapaian yang tak disangka2..Moga kita teruskan semangat PUALAM Z FC ni untuk next tournament..InsyaAllah..

Poster FKA Futsal Tournament

Barisan pemain Pualam Z FC

Bersama penyokong2 tegar

Sesi menjamah hamper

11 comments:

ingatkan putar alam z fc..hehe

tahniah. dgr cerita basyir power hari tu. selamatkan byk gol. :)

wan - putar belit la best...hehe...ni nama semperna nama jalan kt umah sewa kt shah alam...

aina - thanx...mmg mantap aksi beliau hari 2...kalo manager arsenal tgk,ada chance dia gi sana...

wow, cantik dah blog ko sekarang. nak kne bljr dari ko ni.
well, congratz... sori la x dpt join jadi penyokong tegar. tp, masih lagi menyokong korang.
haha... aku rase cepat2 basy dpt ganti almunia..

haha...aku pn bljr edit layout ni dari otai,daud mili...blogger tegar...hehe
x pe adli,next time ko dtg sokong...jgn lupa sepanduk dan jgk air...

apsal ader nama aku kat sini ...
ucop master mind kot masa futsal tuh..haaha...serius..dia umpama lampard di chelsea....~~

ko la sifu aku dlm bidang blogger ni...kalo x,mmg x maju pn blog aku...haha...aku ni player sub je la..bkn player pilihan

nk beli Basyir mesti mahal kan.hehe

wah. dh lawa layout blog ni sop.ade mase tukar2 la layout gen10 ek.hehe

harga basyir dh melonjak tinggi skrng...x dpt anta nk bid harga arsenal nk beli dia...heee

ana pn br je bljr...dgn daud mili...i'allah...

aduh2...lambat sungguh baru dapat bace blog ko ni ucop..hahaha...hg mmg terbaik la...

x pe...hg keeper terbaik...bila plak nk tournament lg...haha

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More